مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 03:102021-10-05اقتصادي

آزادسازی 12هکتار از اراضی کشاورزی در کازرون


مدیر جهاد کشاورزی کازرون از ‏مقابله جدی با ساخت و سازهای غیرمجاز و آزادسازی 12هکتار از اراضی حاصلخیز کشاورزی از خطر قطعه بندی در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیر جهاد کشاورزی کازرون از ‏مقابله جدی با ساخت و سازهای غیرمجاز و آزادسازی 12هکتار از اراضی حاصلخیز کشاورزی از خطر قطعه بندی در این شهرستان خبر داد.

حمید رشیدی عنوان کرد: مطابق با قانون 25 قطعه ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی واقع در روستای تل کوهک منطقه انارستان تخریب و آزاد سازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی شهرستان کازرون، او افزود: تخریب این ساخت و سازهای غیرمجاز شامل دیوار کشی، بناهای نیمه کاره، استخر، سکوی نیمه کاره، و پی کنی با حضور نماینده دادستان، یگان امداد فرماندهی نیروی انتظامی و کارشناسان اداره امور اراضی جهاد کشاورزی کازرون انجام شد.

به گفته رشیدی، حفظ اراضی کشاورزی به عنوان بستر تولید یک وظیفه همگانی است و با هر گونه تغییرکاربری غیرمجاز به استناد تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی برخورد خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی کازرون از شهروندان درخواست کرد از طریق تماس با سامانه تلفنی 131 تخلفات تغییر کاربری را گزارش کنند، تا با اقدام به موقع دستگاه های متولی از سودجویی برخی افراد جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 12هکتار از اراضی کشاورزی در کازرون

آزادسازی 12هکتار از اراضی کشاورزی در کازرون