مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 22:352021-10-05فرهنگي

سوگواره ملی شعر عاشورایی «ماه منیر» برگزیدگان خود را شناخت


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: اختتامیه دومین دوره سوگواره ملی شعر عاشورایی«ماه منیر» برگزار و برگزیدگان معرفی شدند.

- عبدالله بحرالعلومی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از اردبیل با اشاره به برگزاری اختتامیه دومین سوگواره ملی شعر عاشورایی ماه منیر اظهار کرد:  283 اثر از 19 استان و 41 شهر کشور به چهار زبان فارسی، ترکی، عربی و کردی به دبیرخانه سوگواره ارسال شده بود.

وی افزود: این آثار شامل 77 شعر ترکی، 176 شعر فارسی، 2 شعر عربی، یک اثر به زبان کردی و یک شعر فارسی و ترکی و نیز 26 شعر کودک و نوجوان بود که مورد بررسی و داوری قرار گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: هیأت داوران این سوگواره عاشورایی، بعد از بررسی، رضا اسمخانی از زنجان، علیرضا امانی مجد و مهران اسکندرزاده از اردبیل را در بخش شعر فارسی حائز رتبه های اول تا سوم دانستند.

وی ادامه داد: عارف ساسانی از آذربایجان شرقی(مراغه)، سهیلا باقریان از آذربایجان شرقی(تبریز) و قادر ایمان زاده از اردبیل حائز رتبه های اول تا سوم بخش شعر ترکی و همینطور عادل تنظیفی از اردبیل نیز در این بخش به عنوان رتبه تقدیری انتخاب شدند.

به گفته بحرالعلومی، در بخش کودک و نوجوان نیز آیسان محمدپور از اردبیل، زهرا ناصری از اردبیل و نیما بساط از اردبیل(نمین) رتبه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوگواره ملی شعر عاشورایی «ماه منیر» برگزیدگان خود را شناخت

سوگواره ملی شعر عاشورایی «ماه منیر» برگزیدگان خود را شناخت