مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 21:002021-10-05حوادث

زمان رسیدن به محل حادثه 3 تا 5 دقیقه است


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد گفت: زمان رسیدن به محل حادثه 3 تا 5 دقیقه است.

- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد: زمان رسیدن به محل حادثه 3 تا 5 دقیقه است ایسنا/لرستان مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد گفت: زمان رسیدن به محل حادثه 3 تا 5 دقیقه است.

محمد غفاری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: زمان رسیدن به محل حادثه بین 3 تا 5 دقیقه بوده که به واسطه بودن ترافیک و محل حادثه قابل تغییر است.

وی با اشاره به نصب دستگاه های اعلام و اطفای حریق در بازارها، بازارچه ها، کارخانه ها و ابنیه های دولتی، افزود: متاسفانه قریب به اتفاق واحد مسکونی اداری و عمومی شهرستان مجهز به سیستم ایمنی اطفای حریق است.

این مسئول تصریح کرد: در این خصوص از نیمه دوم سال 99 با بستن قرارداد در چارچوب قوانین و مقررات وارد عمل شده ایم و در واقع سرلوحه اصلی در سازمان آتش نشانی در سال 1400 ورود مستقیم و جدی به ایمنی سازی برای داشتن سیستم اعلام اطفای حریق در سطح شهر در ادارت و مراکز تجاری هستیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد خاطرنشان کرد: همشریان نسبت به ابن موضوع جدیت به خرج دهند و زمانی که نامه به آنها داده می شود به این کار ورود پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان رسیدن به محل حادثه 3 تا 5 دقیقه است

زمان رسیدن به محل حادثه 3 تا 5 دقیقه است