مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 17:452021-10-05سياسي

شهید تیپ فاطمیون نسیم حرم زینبی(س) را برای نصف جهان به ارمغان آورد


امروز مردم اصفهان میزبان شهیدسید ظاهر هاشمی، از شهدای تیپ فاطمیون بودند، شهیدی از یاران حاج قاسم که رنگ مظلومیت و غربت را با نسیم حرم زینبی(س) در روز مصیبت رحلت پیامبراکرم(ص) و شهادت امام مجتبی(ع) برای ما به ارمغان آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، السلام علی غریب فاطمه از شام، السلام علی ای صدای مجتبی در شهر .

  نخستین حضورت، در دل شب چشم همه را روشن کرد ای نجمُ ثاقب  در شب ملکوتی بَدرُ الدُجی، چه پیوندی است بین نامت و تبار مصطفی، ای جوان هاشمی در ،یوم الحزن سبط اکبر.

سید ظاهر هاشمی، مدافع حریم زینب(ص) خبرت آمده، لبیک گوی حسین بوده ای و سپر بلای خواهر شده ای در شام و چقدر امروز را شبیه روز واقعه کردی.

چشم مادرت روشن ،که به انتظارش نشانده ای! چقَدَر سخت است انتظار، چقَدَر سخت است صبر بر نبودنت و به انتظار آمدنت .

این را زنان آل علی  نکشیده اند ،که مادرت، خواهرت و بانوی چشم به راهت کشیدند و چشیدن نبودنت،  نیامدنت و اینگونه آمدنت را .

  امروز غم  از عالم می بارد، اما صدای بال فرشتگان قدوم آمدنت را طنین انداز کردند درشهر ما و تو عطر حسین(ع) را آورده ای در روز مصیبت مجتبی(ع).

  غریبی دو برادر را در چشم ها نشاندی و قلب ها را به تلاطم لحظه شهادتت در غربت کشاندی، ای ظهور وجه الله  در چشم ها و قلب ها و ای ذخیره خدا برای مسیر روح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید تیپ فاطمیون نسیم حرم زینبی(س) را برای نصف جهان به ارمغان آورد

شهید تیپ فاطمیون نسیم حرم زینبی(س) را برای نصف جهان به ارمغان آورد