مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 16:252021-10-05حوادث

نجات کوهنوردان مفقودی در ارتفاعات عسلویه


در این حادثه که منجر به مصدومیت یک نفر شد، پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی در محل مصدوم به همت نیروهای هلال احمر به بیمارستان تامین اجتماعی نبی اکرم (ص) عسلویه انتقال یافت.

- در این حادثه که منجر به مصدومیت یک نفر شد، پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی در محل مصدوم به همت نیروهای هلال احمر به بیمارستان تامین اجتماعی نبی اکرم (ص) عسلویه انتقال یافت.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان عسلویه بوشهر گفت: چهار کوهنورد مفقودی در ارتفاعات روستای اخند عسلویه نجات یافتند.

محمد وفایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: ساعت 11صبح امروز سیزدهم مهر ماه 1400 با اعلام گزارش مرکز کنترل هماهنگی و عملیات EOC جمعیت هلال احمر استان به کشیک اداری شهرستان مبنی بر مفقود شدن 4 نفر از کوهنوردان درارتفاعات روستای اخند بلافاصله تیم عملیات امدادونجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در این حادثه که منجر به مصدومیت یک نفر شد، پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی در محل مصدوم به همت نیروهای هلال احمر به بیمارستان تامین اجتماعی نبی اکرم (ص) عسلویه انتقال یافت.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان عسلویه با بیان اینکه روستای اخند از توابع بخش مرکزی شهرستان عسلویه است گفت: یکی از جاذبه های گردشگری این روستا، چشمه و آبشار درزو است که این چشمه در دامنه کوه درزو قرار دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات کوهنوردان مفقودی در ارتفاعات عسلویه

نجات کوهنوردان مفقودی در ارتفاعات عسلویه