مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 15:402021-10-05اقتصادي

کشف پیکر 3 غرق شده در کانال آب ورامین


با توجه به حجم زیاد آب جاری در این کانال و با هماهنگی های به عمل آمده، حجم ورودی آب به کانال کاهش یافت و غواصان تلاش کردند که پیکر این افراد را پیدا کنند.

- مدیر بحران شهرستان ورامین تهران گفت: پیکر سه نفر از شهروندان ورامین که شامگاه گذشته به دلیل سقوط در کانال انتقال آب جان خود را از دست دادند، پس از20 ساعت تلاش بی وقفه کشف شد.

علیرضا ابراهیمی به خبرنگار ایرنا گفت: شامگاه دوشنبه سه فرد به دلایلی که از سوی کارشناسان در حال بررسی است در کانال درجه یک انتقال آب، حاشیه روستای جعفرآباد اخوان سقوط کرده و جان خود را از دست داده اند که بلافاصله عوامل امدادی فراخوان و تلاش های برای کشف اجساد آغاز شد.

وی افزود: با توجه به حجم زیاد آب جاری در این کانال و با هماهنگی های به عمل آمده، حجم ورودی آب به کانال کاهش یافت و غواصان تلاش کردند که پیکر این افراد را پیدا کنند.

وی افزود: نوع سازه، شیب تند، و وجود ده ها منطقه پخش آب و جمع آوری اشیاء داخل کانال باعث شده بود تا کشف اجساد در داخل این سازه ها بسیار سخت شود.

ابراهیمی اظهار داشت: یکی از این افراد متأسفانه سرباز وظیفه شناسی بود که در تلاش برای نجات جان 2 شهروند دیگر، داخل کانال سقوط کرد و جان خود را از دست داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف پیکر 3 غرق شده در کانال آب ورامین

کشف پیکر 3 غرق شده در کانال آب ورامین