مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 15:302021-10-05بين الملل

عربستان سعودی یکی از اهالی قطیف را اعدام کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه 24 تلویزیون عربستان سعودی، بعدازظهر امروز (سه شنبه)، خبر داد که مسلم بن محمد المحسن یکی از زندانیان سیاسی در عربستان سعودی، - منابع خبری گزارش دادند که ریاض یکی از اهالی منطقه شیعه نشین قطیف را که از چند سال پیش در زندان های سعودی به سر می برده، اعدام کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه 24 تلویزیون عربستان سعودی، بعدازظهر امروز (سه شنبه)، خبر داد که مسلم بن محمد المحسن یکی از زندانیان سیاسی در عربستان سعودی، امروز، اعدام شده است.

وزارت کشور عربستان در اتهامات ادعایی مطرح شده علیه این شهروند سعودی اعلام کرده است که این زندانی سیاسی در آنچه گروه تروریستی خوانده شده، مشارکت داشته، با سلاح علیه مقامات ارشد سعودی دست به شورش مسلحانه زده و در کشتار یک شهروند سعودی نقش داشته و برای حمله به نیرو های سعودی اقدام به ساخت کوکتل ملتوف می کرده است.

بنا بر گزارش پایگاه خبری عربی21 ، این شهروند سعودی در سال 2015 در روستای شیعه نشین العوامیه در استان قطیف واقع در شرق عربستان سعودی بازداشت شده است.

طبق این گزارش، خانواده مسلم بن محمد المحسن در زمان دستگیری او، تأکید کرده بودند که پسرشان در هیچ عملیاتی علیه نیرو های امنیتی سعودی مشارکت نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان سعودی یکی از اهالی قطیف را اعدام کرد

عربستان سعودی یکی از اهالی قطیف را اعدام کرد