مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 11:552021-10-05سياسي

10000 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانشاه توزیع شد


10 هزار بسته معیشتی به ارزش 46 میلیارد ریال بین نیازمندان استان کرمانشاه توزیع شد.

- ، طی مراسمی ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه 10 هزار بسته معیشتی به ارزش 46 میلیارد ریال توسط 72 مرکز نیکوکاری استان کرمانشاه بین مددجویان کمیته امداد استان کرمانشاه همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) توزیع شد.

سردار بهمن ریحانی در این مراسم با تسلیت رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن (ع) با اشاره به اهدا 10 هزار بسته های معیشتی توسط 72 مرکز نیکوکاری در استان کرمانشاه، اظهار کرد: فرهنگ ارزشمند کمک به همنوع، توجه به دیگران و همدلی با انسان های نیازمند برگرفته از ادبیات اعتقادی و فرهنگ ناب دفاع مقدس است و تا زمانی که بر این اصول پایبند باشیم، ایران اسلامی یک کشور قدرتمند و پیروز است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ وقت تهدیدها و تحریم ها نمی تواند ملت ما را از پای در بیاورد، افزود: مردم ما در عین نیازمندی اما بخشنده نیز هستند و همین امر ملت ما را بزرگ و سرافراز کرده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه معیشت بسیاری از افراد در فضای ایجاد شده به علت شیوع ویروس ، طرح مواسات، همدلی و کمک های مومنانه در کشور شکل گرفت و همانند زمان دفاع مقدس موجب ایجاد صحنه های زیبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10000 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانشاه توزیع شد

10000 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانشاه توزیع شد