مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 11:502021-10-05دانش

نامه به وزیر علوم؛ در انتخاب رییس دانشگاه اصفهان تجدیدنظر کنید


جمعی از اساتید، دانشجویان و کارکنان انقلابی، بسیجی و ارزشی دانشگاه اصفهان خطاب به وزیر علوم نامه ای ارسال کردند و خواستار تجدیدنظر در انتخاب رییس دانشگاه اصفهان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، جمعی از اساتید، دانشجویان و کارکنان انقلابی، بسیجی و ارزشی دانشگاه اصفهان خطاب به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پیرامون انتصاب یک فرد شایسته در سمت ریاست دانشگاه اصفهان نامه ای ارسال کردند.

در ابتدای این نامه آمده است: انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون علی رغم تمام موفقیت ها و خلق شگفتی های مختلف اما در برهه هایی گرفتار و اسیر برخی جریانات سودجو و افراد فرصت طلب بوده است و اتفاقا نارسایی ها و ضربه های مهلک این افراد بر پیکره انقلاب اسلامی صدمات جبران ناپذیری را وارد آورده است.

در ادامه تصریح شده است: امروز و با روی کار آمدن دولت مردمی و انقلابی مستقر، همین افراد و اعوان و انصار آن ها مجددا بر مرکب سهم خواهی سوار شده اند و لگام گسیخته به دنبال ایجاد فرصت های مدیریتی، کسب قدرت و نفوذ در دولت و همچنین تکیه زدن بر مناصب مهم و شبکه سازی های مافیایی و رانتی خود هستند.

در این نامه عنوان شده است: همانگونه که مستحضرید با پایان یافتن دوران تصدی بیش از 15 ساله آقای دکتر طالبی بر مسند ریاست دانشگاه اصفهان و فرصت انتخاب ریاست جدید دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه به وزیر علوم؛ در انتخاب رییس دانشگاه اصفهان تجدیدنظر کنید

نامه به وزیر علوم؛ در انتخاب رییس دانشگاه اصفهان تجدیدنظر کنید