مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 11:002021-10-05ورزشي

رکورد منحصر به فرد داماش گیلان در فوتبال جهان


باشگاه داماش گیلان امتیاز تیم فوتبال دسته سومی کانیاو اشنویه آذربایجان غربی را خریداری کرده و از این پس با نام جدید داماش گیلان زمین در مسابقات لیگ دسته سوم شرکت خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، تیم فوتبال داماش گیلان  که سال هاست که با این نام در مسابقات شرکت می کند باز هم نامش تغییر کرد و قرار است با نام گیلان زمین وارد مسابقات شود.

سال هاست یک تیم آبی پوش در استان گیلان با پدیده شوم تغییر نام روبرو بوده که مجبور شده به جهت خصوصی بودن و به دلیل مشکلات مالی در طی سالیان گذشته چندین بار نام تیمش را تغییر دهد.

قطعاََ تیمی در فوتبال حرفه یا آماتور و حتی سطح محلات نیز وجود ندارد که به اندازه تیم شهر باران های نقره ای تغییر نام داده باشد و هستند تیم های محلاتی که چند دهه با یک نام واحد در مسابقات جام فجر و جام رمضان شهر مسابقه می دهند.

امتیاز باشگاه کانیاو اشنویه که در لیگ دسته سوم حضور دارد به مالکیت داریوش نصیری و با نام داماش خریداری و به ثبت رسید.

البته گفته شده این تیم با نام داماش گیلان در میادین حضور خواهد یافت چون همه این تیم را با نام داماش گیلان می شناسند اما این تیم با باشگاه داماش قبلی به طور کل تفاوت دارد و قرار است در نهایت نیز این باشگاه با نام داماش گیلان زمین به ثبت نهایی برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد منحصر به فرد داماش گیلان در فوتبال جهان

رکورد منحصر به فرد داماش گیلان در فوتبال جهان