مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 10:302021-10-05سياسي

محیا اسناوندی در «نشان ارادت» از خاطرات اولین سفرش به کربلا می گوید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی برنامه، محیا اسناوندی مجری، گوینده و بازیگر تلویزیون سه شنبه 13 مهرماه مهمان جدیدترین قسمت برنامه نشان ارادت است و علاوه بر صحبت درباره خاطرات اولین سفرش به کربلا به این نکته اشاره می کند که .

- محیا اسناوندی در نشان ارادت از خاطرات اولین سفرش به کربلا می گوید برنامه نشان ارادت امشب 13 مهرماه میزبان محیا اسناوندی مجری تلویزیون است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی برنامه، محیا اسناوندی مجری، گوینده و بازیگر تلویزیون سه شنبه 13 مهرماه مهمان جدیدترین قسمت برنامه نشان ارادت است و علاوه بر صحبت درباره خاطرات اولین سفرش به کربلا به این نکته اشاره می کند که امام رضا (ع) ویزای کربلایش را امضا کرده است.

این برنامه امشب 13 مهر حوالی ساعت 22:30 پخش خواهد شد.

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی، مهدی چمران، سعید شیخ زاده، سیدجواد هاشمی، شهرام عبدلی، مصطفی راغب، آرش میراسماعیلی، عباس جدیدی، رامین مهمان پرست، گیتی معینی، سیدعلی صالحی، علیرضا مسعودی، منصور سهراب پور، یوسف اصلانی، مرتضی بختیاری، رسول نجفیان، محمد گلریز، مهران رجبی، اصغر نقی زاده، سیدمحمد حسینی، جلال ملکی، رمضانعلی سبحانی فر و علی نیک بخت از جمله مهمانان این برنامه در قسمت های پیشین بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیا اسناوندی در «نشان ارادت» از خاطرات اولین سفرش به کربلا می گوید

محیا اسناوندی در «نشان ارادت» از خاطرات اولین سفرش به کربلا می گوید