مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 10:102021-10-05سياسي

راه اندازی مجدد سفرهای عتبات در آینده/تهیه بسته های اعزام زائران


با استفاده از ظرفیت 2500 دفتر زیارتی زمینه جذب و اعزام زائران در قالب بسته های متنوع زیارتی و متناسب با درخواست های آنان در آینده فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازارائه و بررسی شد.

در این جلسه ابتدا علی رضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت و رییس کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین از اقدامات صورت گرفته در این کمیته در خصوص اعزام زائران ایرانی به پیاده روی اربعین گزارش داد و به نقاط ضعف و قوت آن اشاره کرد.

وی با بیان اینکه با وجود اختصاص سهمیه 60 هزار نفری، برآوردها حاکی است که بیش از این تعداد به عراق رفتند، ناهماهنگی هایی را که در مرزهای زمینی وجود داشت یادآور شد.

رییس سازمان حج و زیارت در ادامه با بیان گزارشی از سفر خود به عتبات عالیات، اظهار داشت: در خصوص اعزام و ارائه خدمات کمیته ای تشکیل و مسائل و مشکلات بررسی خواهد شد.

وی همچنین با بیان اینکه تعداد بیماران بستری در اربعین امسال بسیار محدود بود به تلاش هایی که برای اعزام زائران ایرانی به اعتاب مقدسه صورت گرفته است، اشاره و ابراز امیدواری کرد که با استفاده از ظرفیت بیش از 2500 دفتر زیارتی زمینه جذب و اعزام زائران در قالب بسته های متنوع زیارتی و متناسب با درخواست های آنان در آینده فراهم و اعزام ها به عتبات عالیات مجدداً راه اندازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مجدد سفرهای عتبات در آینده/تهیه بسته های اعزام زائران

راه اندازی مجدد سفرهای عتبات در آینده/تهیه بسته های اعزام زائران