مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-05پزشكي

فرصت کمی برای تزریق واکسن کرونا مانده/ دانش آموزان سریعتر مراجعه کنند


معاون مرکز بهداشت استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم واکسیناسیون هرچه سریعتر دانش آموزان، گفت: احتمال وقوع موج جدید در پاییز وجود دارد، بنابراین برای ایجاد ایمنی در مقابله با موج جدید دانش آموزان باید هرچه سریعتر واکسینه شوند.

- فرصت کمی برای تزریق "واکسن کرونا" مانده/ دانش آموزان سریعتر مراجعه کنند ایسنا/کرمانشاه معاون مرکز بهداشت استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم واکسیناسیون هرچه سریعتر دانش آموزان، گفت: احتمال وقوع موج جدید در پاییز وجود دارد، بنابراین برای ایجاد ایمنی در مقابله با موج جدید دانش آموزان باید هرچه سریعتر واکسینه شوند.

دکتر سارا شاه آبادی در گفت و گو با ایسنا با تاکید بر لزوم واکسیناسیون هرچه سریعتر دانش آموزان گفت: در حال حاضر واکسیناسیون دانش آموزان 12 تا 18 سال در جریان است و نیاز است والدین تا پیش از شروع موج جدید نسبت به واکسیناسیون فرزندانشان اقدام کنند.

وی افزود: کرونا به همان میزان که برای بزرگسالان خطرناک است برای کودکان و نوجوانان هم خطرآفرین است و والدین باید از کنار این خطر ساده عبور نکنند.

شاه آبادی با اشاره به احتمال وقوع موج ششم کرونا در پاییز گفت: تا پیش از شروع موج جدید باید با تزریق واکسن ایمنی لازم در مقابله با این ویروس ایجاد شود، وگرنه تلفات بسیار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت کمی برای تزریق واکسن کرونا مانده/ دانش آموزان سریعتر مراجعه کنند

فرصت کمی برای تزریق واکسن کرونا مانده/ دانش آموزان سریعتر مراجعه کنند