مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-05بين الملل

واشنگتن: از گفت وگوی مستقیم ایران و عربستان استقبال می کنیم


وزیر خارجه سعودی اخیرا در نشست خبری مشترک با جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن تایید برگزاری مذاکرات میان ایران و عربستان گفت: - وزیر خارجه سعودی اخیرا در نشست خبری مشترک با جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن تایید برگزاری مذاکرات میان ایران و عربستان گفت: گفت وگوها با ایران همچنان در مرحله مقدماتی است و امیدواریم که مسائل مورد اختلاف را فرا گیرد.

در پی استقبال رابرت مالی از مذاکرات ایران و عربستان یک مقام آمریکایی دیگر از این مذاکرات استقبال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از النهار العربی، جنیفر گاویتو، معاون دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور ایران و عراق طی بازدید از نمایشگاه اکسپو 2020 دبی در گفت وگو با شبکه سی ان بی سی درخصوص مذاکرات ایران و عربستان گفت: ما از گفت وگوی مستقیم ایران و عربستان استقبال می کنیم، ما از هر گفت وگوی مستقیمی که منجر به گسترش صلح و ثبات در منطقه شود، استقبال می کنیم.

بر اساس این گزارش، پیش از این نیز رابرت مالی، مسئول ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران گفت که واشنگتن از اعلام عربستان مبنی بر مذاکرات مستقیم با دولت جدید ایران استقبال می‎کند.

فیصل بن فرحان، وزیر خارجه سعودی اخیرا در نشست خبری مشترک با جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن تایید برگزاری مذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن: از گفت وگوی مستقیم ایران و عربستان استقبال می کنیم

واشنگتن: از گفت وگوی مستقیم ایران و عربستان استقبال می کنیم