مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 09:052021-10-05سياسي

برگزاری برنامه های متنوع در قم با محوریت وقف و بقاع متبرکه


رییس اوقاف ناحیه دو شهرستان قم با بیان اینکه فضاسازی بقاع متبرکه متناسب با دهه پایانی صفر انجام شده است، گفت: برنامه های متنوع با محوریت وقف و بقاع متبرکه در دهه وقف برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام اسدپور ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت دهه وقف با بیان اینکه فضاسازی همه بقاع متبرکه متناسب با دهه پایانی ماه صفر و دهه وقف انجام شده است، گفت: ایستگاه های همه واقف باشیم با هدف ترویج سنت حسنه وقف در حرم مطهر امامزادگان احمد، ابراهیم و محمد، عبدالله ابیض، سید معصوم، جمال الدین، جعفر شهید، عبدالله قلعه چم و جعفر روستای زواریان و همچنین مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در بخش جعفریه دایر شده اند.

رییس اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان قم با اشاره به اینکه نشست تخصصی وقف در حرم امامزاده ابراهیم (ع) نیز در دستور کار قرار دارد، افزود: در حرم مطهر امامزادگان جعفر شهید (ع)، جمال الدین (ع)، عبدالله (ع) قلعه چم و جعفر (ع) زواریان هم نشست های مشابهی با هدف ترویج وقف های مشارکتی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه از دیگر برنامه های دهه وقف در این ناحیه می توان به توزیع 400 بسته مهر تحصیلی به ارزش هر یک 3 میلیون ریال بین خانواده های نیازمند خواهد بود، ادامه داد: برگزاری آیین غبارروبی و عطرافشانی در هشت بقعه ذکر ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری برنامه های متنوع در قم با محوریت وقف و بقاع متبرکه

برگزاری برنامه های متنوع در قم با محوریت وقف و بقاع متبرکه