مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 07:502021-10-05سياسي

اجرای طرح جامع ملی مدارس مهارتی توسط دانشگاه فنی و حرفه ای


معاون پژوهشی دانشگاه فنی و حرفه ای از اجرای طرح جامع ملی مدارس مهارتی دانشگاهها و مراکز پژوهشی توسط این دانشگاه برای نخستین بار در سراسر کشور خبر داد.

- به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، محسن جهانشاهی با اعلام این خبر افزود: با توجه به وسعت دانشگاه فنی وحرفه ای و رسالت کارآفرینی این دانشگاه سلسله مدارس تابستانه داغ مهارتی؛ با هدف ایجاد فرصت در سطح کشور برای اینکه مراکز اندکی از امور آموزشی و پژوهشی متعارف فاصله گرفته و تا اندازه ای به مشارکت در مسائل روز صنعت و فضای واقعی کسب و کار مشغول شوند، برنامه ریزی و برگزار شد.

وی افزود: یکی از مهمترین اهداف مدارس تابستانی این است که دانشجویان آشنایی و ارتباطی مؤثر با نوآوری، فناوری، کار آفرینی و صنعت برقرار کنند چرا که حوزه دانش را از محدوده دانشگاه فراتر برده و آن را به دایره ای از افراد و نخبگانِ غیر دانشگاهی نیز گسترش می دهد.

جهانشاهی تصریح کرد: همچنین این رویداد با تأکید بر واژه نوآوری و کارآفرینی، می توانند مهارت کسب و کار و کارآفرینی را نه به عنوان یک انتخاب، بلکه به عنوان یک ضرورت به دانشجویان آموزش دهند و نقش عمده ای در ترویج و اشاعه فرهنگ کارآفرینی علمی و فناوری در انقلاب سوم اطلاعاتی دنیا یعنی انقلاب کارآفرینی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح جامع ملی مدارس مهارتی توسط دانشگاه فنی و حرفه ای

اجرای طرح جامع ملی مدارس مهارتی توسط دانشگاه فنی و حرفه ای