مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 07:402021-10-05اقتصادي

مدل البرز برای توسعه مشاغل خانگی در کشور اجرا می شود


نایب رییس قرارگاه رفاه مردم در حوزه اشتغال و معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: الگوی ایجاد مراکز توسعه و ساماندهی مشاغل خانگی در کشور به عنوان یکی از دستاوردهای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی  اجرا می شود.

- ایسنا/البرز نایب رییس قرارگاه رفاه مردم در حوزه اشتغال و معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: الگوی ایجاد مراکز توسعه و ساماندهی مشاغل خانگی در کشور به عنوان یکی از دستاوردهای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی  اجرا می شود.

عیسی منصوری درباره اولین مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی کشور در کلانشهر کرج گفت: اینگونه مراکز که با هدف بازاریابی و فروش محصولات مشاغل خانگی راه اندازی می شود محل حضور و تعامل فعالان در زنجیره ارزش حوزه مشاغل خانگی است.

ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی یکی از تعهدات شهرداری هاست نایب رییس قرارگاه رفاه مردم در حوزه اشتغال با اشاره به اینکه مساله بازار یکی از مسائل مهم حوزه مشاغل خانگی است افزود: بر اساس قوانین پایه که در کشور وجود دارد ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی یکی از تعهدات شهرداری هاست که کمتر به آن ها توجه شده است.

وی با اشاره به اینکه کار البته کار ما به این جا ختم نمی شود یادآور شد: تسهیل ایجاد بازارها در حوزه مشاغل خانگی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدل البرز برای توسعه مشاغل خانگی در کشور اجرا می شود

مدل البرز برای توسعه مشاغل خانگی در کشور اجرا می شود