مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 07:202021-10-05دانش

دارنده مدال نقره جهانی رشته نجوم، ستاره شهر رفسنجان شد


امیرحسین ستوده جوان رفسنجانی، عضو بنیاد ملی نخبگان، دارای مدرک طلای کشوری و مدال نقره جهانی المپیاد نجوم و اخترفیزیک است که خدمت به ارتقاء کشورش را در وجودش نهادینه کرده است.

- ایسنا/کرمان "امیرحسین ستوده" جوان رفسنجانی، عضو بنیاد ملی نخبگان، دارای مدرک طلای کشوری و مدال نقره جهانی المپیاد نجوم و اخترفیزیک است که خدمت به ارتقاء کشورش را در وجودش نهادینه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، مهاجرت نخبگان به کشورهای پیشرفته، همواره بر عمق فاجعه، شکاف و فاصله طبقاتی می ‏افزاید و فاصله میان کشورهای پیشرفته و عقب‏مانده، فقیر و غنی‏راعمیق‏تر می‏ کند.

امّا امیرحسین ستوده معتقد است که مهاجرت نخبگان موجب رشد و شکوفایی اندوخته‏ های علمی افراد برای شکوفایی علم و دانش بشری می ‏شود؛ زیرا نخبگان علمی و مغزهای کارامد در حوزه‏های علمی، سرمایه‏های جهان هستند و در صورت عدم توسعه یک کشور، باید نخبگان با در اختیار قرار دادن تجربه خود بتوانند از اطلاعات و فناوری سایر کشورها استفاده کنند.

این جوان مستعد و نابغه رفسنجانی که در دانشگاه صنعتی شریف مشغول به تحصیل و ترم بهمن امسال فارغ التحصیل می شود می خواهد افراد علمی را در مجموعه خود بیاورد تا با رد و بدل کردن نظرات علمی به رشد و توسعه کشور کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دارنده مدال نقره جهانی رشته نجوم، ستاره شهر رفسنجان شد

دارنده مدال نقره جهانی رشته نجوم، ستاره شهر رفسنجان شد