مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 06:352021-10-05سياسي

تحقق عدالت اجتماعی رسالت انبیای الهی/ استقرار عدالت باید عملی باشد


دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره همه انبیای الهی برای تحقق عدالت اجتماعی در جامعه مبعوث شدند، گفت: استقرار عدالت اجتماعی جامعه را به اهداف خود می رساند.

- ، آیت الله رضا رمضانی شامگاه دوشنبه در مراسم عزاداری شب رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) که در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار شد، با بیان اینکه به دنبال تحقق عدالت در همه ابعاد نیازمند نظام هستیم، اظهار کرد: اگر جامعه به عدالت برسد، به هدف رسیده است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه اگر حاکمیت درست عمل نکند، شاید هر کسی در حد خود به عدالت فردی برسد اما کافی نیست، افزود: چشیدن طعم واقعی عدالت از طریق حاکمیت امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه همه انبیای الهی برای تحقق عدالت در جامعه مبعوث شدند، تصریح کرد: بیان عدالت تنها با زبان تا عمل کردن به عدالت، فاصله بسیار است ما با آموزه های انبیا و اولیای الهی فاصله بسیار داریم.

آیت الله رمضانی، رحلت پیامبر اکرم (ص) را بزرگترین مصیبت جوامع بشری و عالم انسانیت دانست و گفت: حضرت محمد (ص)، هم آخرین پیامبر خدا و هم صاحب شریعت بودند.

ضرورت شناخت عمیق از دین در بخش های مختلف نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید فهم خود را در بخش های مختلف دینی عمیق کنیم، تصریح کرد: عمده افراد در حوزه دیندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق عدالت اجتماعی رسالت انبیای الهی/ استقرار عدالت باید عملی باشد

تحقق عدالت اجتماعی رسالت انبیای الهی/ استقرار عدالت باید عملی باشد