مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 05:502021-10-05سياسي

برنامه های دهه وقف در هرمزگان اعلام شد


معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه هرمزگان برنامه های این نهاد در دهه وقف را اعلام کرد و از اجرای مراسم عزاداری دهه آخر صفر در بیش از 30 بقعه متبرکه هرمزگان خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه هرمزگان برنامه های این نهاد در دهه وقف را اعلام کرد و از اجرای مراسم عزاداری دهه آخر صفر در بیش از 30 بقعه متبرکه هرمزگان خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی آزادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دهه وقف سال جاری از امروز، 12 مهرماه آغاز شده و تا 21 آبان ماه ادامه دارد و سازمان اوقاف روزشماری را ویژه این دهه تدوین کرده است.

وی افزود: نخستین روز از دهه وقف (12 مهرماه) با عنوان وقف، رسانه، تکریم واقفان خیراندیش ، 13 مهرماه با عنوان وقف، ترویج فرهنگ قرآن، عترت و مهدویت 14 مهرماه با عنوان وقف، خدمات فرهنگی و اجتماعی به جامعه 15 مهرماه با عنوان وقف، بقاع متبرکه، ترویج فرهنگ زیارت ، 16 مهرماه با عنوان وقف، کاهش آسیب های اجتماعی ، 17 مهرماه با عنوان وقف، توسعه فرهنگ و تمدن اسلامی ، 18 مهرماه با عنوان وقف، توسعه آموزش و پژوهش و حمایت از نخبگان و مؤسسات دانش بنیان ، 19 مهرماه با عنوان وقف، سلامت و بهداشت جامعه 20 مهرماه با عنوان وقف، اشتغال و تولید و 21 مهرماه و آخرین روز از دهه وقف با عنوان وقف جمعی، توسعه مشارکت های اجتماعی نام گذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های دهه وقف در هرمزگان اعلام شد

برنامه های دهه وقف در هرمزگان اعلام شد