مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 05:302021-10-05اجتماعي

ترافیک سنگین و بارش باران در محور های شمالی کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ترافیک در محور کرج - چالوس محدوده های سرودار، ارنگه، حدفاصل آسارا تا دوراهی شهرستانک، گرماب تا نسا، - ترافیک در محور هراز حدفاصل پیست آبعلی تا امامزاده هاشم و پلور تا شاهاندشت و محدوده سه راهی چلاو سنگین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ترافیک در محور کرج - چالوس محدوده های سرودار، ارنگه، حدفاصل آسارا تا دوراهی شهرستانک، گرماب تا نسا، گچسر تا سه راهی دیزین و محدوده کندوان سنگین است.

ترافیک در آزادراه تهران - شمال محدوده عوارضی، حدفاصل تونل شماره 11 تا تونل شماره 13 و تونل شماره 16 تا انتهای آزادراه سنگین است.

- ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال حدفاصل پیست آبعلی تا امامزاده هاشم و پلور تا شاهاندشت و محدوده سه راهی چلاو- ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده شهر دماوند- ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - رشت محدوده عوارضی قزوین و حدفاصل منجیل تا رودبارضمناً محور های چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران و آزادراه تهران - شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محور ها:- ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پلیس راه مهرشهر تا گلدشتآخرین وضعیت جوی:- بارش باران در برخی از محور های استان های اردبیل،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک سنگین و بارش باران در محور های شمالی کشور

ترافیک سنگین و بارش باران در محور های شمالی کشور