مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 03:152021-10-04فرهنگي

نوجوانان پرچم امام حسین(ع) را بالا بردند/ اجرایی با 40 دانش آموز


این روزها تالار اندیشه حوزه هنری میزبان اجرای نمایش «معمای مطربان پریشان» به کارگردانی محمدرضا ارکان است که با حضور 40 دانش آموز تمرین شده و به صحنه رفته است.

- این روزها تالار اندیشه حوزه هنری میزبان اجرای نمایش معمای مطربان پریشان به کارگردانی محمدرضا ارکان است که با حضور 40 دانش آموز تمرین شده و به صحنه رفته است.

محمدرضا ارکان کارگردان نمایش معمای مطربان پریشان نوشته یاسین حجازی درباره اجرای این اثر نمایشی در تالار اندیشه حوزه هنری که از 11 مهر آغاز شده و تا 15 مهر ادامه دارد، به خبرنگار مهر گفت: نمایشنامه معمای مطربان پریشان از جمله نمایشنامه های با کیفیت و درجه یک در حوزه نمایش های آیینی و مذهبی است که ما این اثر را با حضور نوجوانان دانش آموز پایه های نهم تا یازدهم دبیرستان فرهنگ تولید کرده و روی صحنه برده ایم.

وی با بیان اینکه نمایش معمای مطربان پریشان یک نوا نمایش است، افزود: در این نمایش 20 نوجوان به عنوان بازیگر و 20 نوجوان نیز به عنوان همسرایان حضور دارند.

ارکان با اشاره به برگزاری کارگاه بازیگری 2 ماهه برای گروه بازیگران معمای مطربان پریشان ، اظهار کرد: بعد از برگزاری کارگاه وارد فضای تمرین شدیم و با توجه به شرایط کرونایی و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی حدود 3 ماه تمرین کردیم و خوشبختانه به اجرای مطلوبی رسیده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوانان پرچم امام حسین(ع) را بالا بردند/ اجرایی با 40 دانش آموز

نوجوانان پرچم امام حسین(ع) را بالا بردند/ اجرایی با 40 دانش آموز