مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 20:402021-10-04اقتصادي

رشد 55 درصدی ارزش صادرات کالاهای غیرنفتی آذربایجان شرقی در نیمه اول امسال


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به 622 میلیون دلار کالاهای صادر شده از گمرکات استان، از رشد 55 درصدی صادرات این کالاها از نظر ارزش در نیمه اول امسال، - ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به 622 میلیون دلار کالاهای صادر شده از گمرکات استان، از رشد 55 درصدی صادرات این کالاها از نظر ارزش در نیمه اول امسال، نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

علی جهانگیری در جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در راستای افزایش تولید محصولات صادرات محور، در این مدت از گمرکات استان 84 قلم گروه کالایی به 99 کشور بویژه کشورهای همسایه صادر شده است.

وی بر اهتمام شرکت های معتبر و توانمند استان جهت حضور پویا و فعال در نمایشگاه های بین المللی بویژه نمایشگاه های کشورهای همسایه به منظور معرفی ظرفیت های تولیدی و اقتصادی استان تأکید کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: ایجاد پایانه صادراتی در نقاط مرزی استان از جمله موضوعاتی است که با جدیت دنبال می شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی نیز در ادامه جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان بر نقش محوری صادرکنندگان و تولیدکنندگان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 55 درصدی ارزش صادرات کالاهای غیرنفتی آذربایجان شرقی در نیمه اول امسال

رشد 55 درصدی ارزش صادرات کالاهای غیرنفتی آذربایجان شرقی در نیمه اول امسال