مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 17:452021-10-04سياسي

اولین روز دهه وقف/ برگزاری آیین غبارروبی گلزار شهدای بقعه متبرکه امامزاده حسن(ع)


آیین غبارروبی گلزار شهدای بقعه متبرکه امامزاده حسن علیه السلام روستای مهریان در اولین روز دهه وقف برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج  حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آیین غبارروبی گلزار شهدای بقعه متبرکه امامزاده حسن (ع) روستای مهریان در اولین روز دهه وقف با حضور هیأت امنا و خادم بقعه متبرکه و جمعی از مسئولان اوقاف و امور خیریه استان و شهرستان بویراحمد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت برگزاری نشست تخصصی وقف با حضور جمعی از جامعه مهندسین از دیگر برنامه های این اداره کل در اولین روز دهه وقف بوده است.

نصیرالاسلامی بیان کرد: برنامه شهادت امام رضا علیه السلام به مناسبت بیست و هشتم ماه صفر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد دهه وقف را فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ وقف دانست و گفت: سنت حسنه وقف به عنوان یکی از زیباترین جلوه های کمک به خلق برخاسته از روحیه کمال گرا و نوعدوست انسان هایی است که احسان ماندگار را بهترین راه برای نیل به آرامش دنیوی و اخروی خود انتخاب کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین روز دهه وقف/ برگزاری آیین غبارروبی گلزار شهدای بقعه متبرکه امامزاده حسن(ع)

اولین روز دهه وقف/ برگزاری آیین غبارروبی گلزار شهدای بقعه متبرکه امامزاده حسن(ع)