مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 17:402021-10-04اقتصادي

تعیین تکلیف طرح جامع مسیر پیاده روی اربعین توسط منطقه آزاد اروند


منطقه آزاد باید هرچه سریع تر تصمیم خود در رابطه به طرح نیمه تمام اجرای مسیر اربعین را اعلام کند.

- ، محمد حیدری عصر امروز دوشنبه در نشست ستاد اربعین خرمشهر اظهار کرد: ستاد اربعین اعتبارات خاصی را برای طرح جامع اروند در نظر نگرفته است و با توجه به زمان بر بودن و هزینه سنگین برای تکمیل این طرح باید زودتر نسبت به تعیین تکلیف شدن آن اقدام شود.

وی افزود: منطقه آزاد باید تصمیم خود را برای تکمیل یا ناتوانایی در انجام این کار را اعلام کند تا در صورت ناتوانی در پایان دادن به پروژه نسبت به باطل شدن مصوبه ستاد ملی اربعین در این رابطه اقدام شود.

فرماندار خرمشهر بر لزوم ساماندهی مواکب در مسیر شلمچه تأکید کرد و گفت: سازمان دهی مواکب، تعیین و تکلیف کردن اسناد مواکب و تصمیم گیری در خصوص تعداد مواکب مستقر در مرز شلمچه از جمله مهم ترین مسائل است؛ همچنین تکلیف موضوع طرح جامع منطقه آزاد برای محل استقرار مواکب باید هرچه سریع تر روشن شود.

وی همچنین برطرف کردن مشکلات مدیریتی و زیرساختی در مرز شلمچه برای برگزاری مراسم اربعین پرشور و بدون مشکل را یک ضرورت دانست و بیان کرد: در شلمچه مشکلات در بخش ساختاری بیشتر است و از امروز باید برای رفع نواقص تلاش شود که یکی از مهم ترین مشکلات مسئله هماهنگی و ناهماهنگی بین دستگاه هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف طرح جامع مسیر پیاده روی اربعین توسط منطقه آزاد اروند

تعیین تکلیف طرح جامع مسیر پیاده روی اربعین توسط منطقه آزاد اروند