مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 17:352021-10-04بين الملل

نام چند شخصیت صهیونیست در فهرست «اسناد پاندورا»


در افشاگری های تکان دهنده علیه مقامات معروف سابق و فعلی جهان، نام شمار زیادی از صهیونیست ها از وزیر دادگستری سابق تا یک تاجر الماس و قانون گذار حزب لیکود به چشم می خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل، در یکی از بزرگ ترین افشاگری ها علیه چهره های برجسته جهان که به اسناد پاندورا معروف شده، نام صدها فرد صهیونیست به چشم می خورد.

به نوشته روزنامه سابق رژیم صهیونیستی پرداخته است.

در این گزارش به معامله رامون به عنوان سرمایه گذار بخش توریسم و مارتین اشلاف کازینو دار  اتریشی اشاره شده است.

بر این اساس، شرکتی با نام بیگوا بِی کار خود در زمینه پروژه های توریستی را در سال 2016 و با وامی بیست میلیون یورویی در منطقه ای به همین نام شروع کرده است.

این شرکت از همان زمان شروع به خرید زمین در این منطقه کرد اما در سال 2008 با بحران مالی مواجه شده و در سال 2013 به شرکتی تحت مالکیت اشلاف فروخته شد.

در سال 2016 و در حالی که این شرکت 52 میلیون یورو بدهی داشت، به شرکتی قبرسی که رامون مالک بخشی از آن بود فروحته شد و بعد رامون تنها مالک این شرکت شد اما اندکی بعد، اشلاف دوباره این شرکت را از رامون خرید.

به نوشته روزنامه صهیونیستی تایمز اسراییل ، اشلاف با با چندین سیاست مدار صهیونیست در ارتباط بوده و نام او در دادگاه رسیدگی به مفاسد آوریگادور لیبرمن وزیر اقتصاد فعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام چند شخصیت صهیونیست در فهرست «اسناد پاندورا»

نام چند شخصیت صهیونیست در فهرست «اسناد پاندورا»