مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 17:352021-10-04اقتصادي

واکسن پاستور به سبد واکسیناسیون کشور اضافه شد


تاکنون 6 میلیون دوز واکسن پاستوکووک به دست ما رسیده است و امیدواریم این میزان افزایش پیدا کند و افزایش میزان تولید منوط به توافق انستیتوپاستور ایران و انستیتو فینلای کوباست و به ما قول افزایش تولید را داده اند.

- محمدرضا شانه ساز رییس سازمان غذا و دارو از اضافه شدن واکسن پاستوکووک به سبد واکسیناسیون عمومی خبر داد و گفت: واکسن پاستوکووک تولید شده بود و مدت 14 روز قرنطینه خود را طی می کرد و امروز اولین پارت از محموله 6 میلیون دوزی واکسن پاستوکووک آزاد و توزیع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از باشگاه خبرنگاران رییس سازمان غذا و دارو از آغاز توزیع واکسن پاستوکووک و اضافه شدن آن به سبد واکسیناسیون عمومی کشور از امروز خبر داد.

محمدرضا شانه ساز رییس سازمان غذا و دارو از اضافه شدن واکسن پاستوکووک به سبد واکسیناسیون عمومی خبر داد و گفت: واکسن پاستوکووک تولید شده بود و مدت 14 روز قرنطینه خود را طی می کرد و امروز اولین پارت از محموله 6 میلیون دوزی واکسن پاستوکووک آزاد و توزیع شد.

رییس سازمان غذا و دارو ادامه داد: تاکنون 6 میلیون دوز واکسن پاستوکووک به دست ما رسیده است و امیدواریم این میزان افزایش پیدا کند و افزایش میزان تولید منوط به توافق انستیتوپاستور ایران و انستیتو فینلای کوباست و به ما قول افزایش تولید را داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن پاستور به سبد واکسیناسیون کشور اضافه شد

واکسن پاستور به سبد واکسیناسیون کشور اضافه شد