مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 16:152021-10-04سياسي

500 پنل خورشیدی در خوزستان راه اندازی می شود


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خوزستان گفت: در راستای اشتغال زایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خوزستان عملیات نصب و راه اندازی 500 دستگاه پنل خورشیدی آغاز می شود.

- ، حسین وطن پرست بعد از ظهر امروز دوشنبه در گفت وگویی رسانه ای با اشاره به نصب نیروگاه های خورشیدی در منزل مددجویان باهدف اشتغال زایی گفت: با تحقیق در نقاط مختلف استان خوزستان و برگزاری کارگاه آموزشی و در راستای اشتغال و درآمدزایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خوزستان عملیات نصب و راه اندازی 500 دستگاه پنل خورشیدی 5 کیلوواتی آغاز خواهد شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خوزستان افزود: امسال تعداد 500 طرح اشتغال زایی پنل های خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد استان راه اندازی می شود که اجرای این طرح ها تحول خوبی را در زمینه درآمدزایی برای خانواده های محروم ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه هزینه راه اندازی این طرح از طریق تسهیلات بانکی به متقاضیان پرداخت می شود، گفت: عملکرد و فعالیت این طرح ها بعد از راه اندازی به صورت دقیق محاسبه و درآمد حاصل از تولید برق این پنل های هر ماهه به حساب مددجویان واریز می شود.

وطن پرست با عنوان اینکه طرح پنل های خورشیدی از مشاغل پایدار و با درآمد مناسب برای خانواده های نیازمند استان هستند، اظهار کرد: این پروژه بر رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 پنل خورشیدی در خوزستان راه اندازی می شود

500 پنل خورشیدی در خوزستان راه اندازی می شود