مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 15:552021-10-04سياسي

مخبر: تمرکز بر تولید مهمترین تغییر ریل اقتصادی در دولت سیزدهم است


تمرکز بر تولید با محوریت مردم مهمترین تغییر ریل اقتصادی در دولت سیزدهم است که باید در جهت گیری های بودجه سال آینده مدنظر قرار گرفته و برنامه ریزی های لازم اتخاذ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دولت خبرگزاری فارس، نخستین جلسه شورای اقتصاد در دولت سیزدهم صبح امروز (دوشنبه) به ریاست برقراری عدالت اجتماعی است و باید همه تلاش کنیم تا این هدف محقق شود و فقر در همه ابعاد از جامعه اسلامی رخت بربندد.

معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: تمرکز بر تولید با محوریت مردم مهمترین تغییر ریل اقتصادی در دولت سیزدهم است که باید در جهت گیری های بودجه سال آینده مدنظر قرار گرفته و برنامه ریزی های لازم اتخاذ شود تا با کمک مردم بتوانیم توسعه کشور را شتاب دهیم.

وی با بیان اینکه افزایش تولید صرفاً با حضور دولت محقق نمی شود، تصریح کرد: بستر سازی برای حضور مردم در همه عرصه ها بویژه در عرصه اقتصادی بسیار مهم و ضروری است چرا که حضور مردم قطعاً محدودیت های فعلی در منابع و مدیریت را از میان می برد.

مخبر ادامه داد: بررسی ها و شواهد حاکی از آن است که در صورت حضور مردم در عرصه اقتصادی و ورود منابع مالی در اختیار آنها به چرخه تولید کشور، دسترسی به رشد بالای اقتصادی امکانپذیر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: تمرکز بر تولید مهمترین تغییر ریل اقتصادی در دولت سیزدهم است

مخبر: تمرکز بر تولید مهمترین تغییر ریل اقتصادی در دولت سیزدهم است