مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 14:552021-10-04سياسي

وعده رییس جمهور به مردم گنجگان محقق شد


رییس جمهور به وعده ای که به مردم روستای گنجگان شهرستان بویراحمد داده بود عمل کرد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج،، آیت الله رییسی رییس جمهور روز جمعه 9 مهر ماه به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد و در مسیر بازدید  از سد تنگ سرخ در جمع مردم روستای گنجگان حاضر  و پای درد دل آنان نشست.

مردم این روستا  از فرد سرمایه گذاری که در تپه تاریخی گنجگان  دستگاه حفاری مستقر کرده و به ادعای آنان گنج استخراج می کند و مانع رفت و آمد مردم روستا به باغ ها و زمین های کشاورزی شده گله مند بودند.

آیت الله رییسی در این دیدار به مردم این روستا قول داد تا روز یکشنبه 11 مهر  گروهی از بازرسان را  برای بررسی بیشتر و تحقق خواسته مردم به این منطقه اعزام  کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه گروهی از کارشناسان روز دهم مهر ماه یک روز زودتر از وعده رییس جمهور به روستای گنجگان سفر و این موضوع را از نزدیک بررسی کردند.

روز یکشنبه هم با حضور آقای احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از مسئولان، نمایندگان روستای گنجگان و سرمایه گذار تپه گنجگان نشستی در استانداری برگزار و بعد از حدود سه ساعت گفتگو تصمیماتی اتخاذ شد.

آقای احمد زاده استاندار در این جلسه هرگونه عملیات اجرایی در تپه گنجگان را ممنوع اعلام کرد و گفت: یک هیات ژئوفیزیک با همکاری ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده رییس جمهور به مردم گنجگان محقق شد

وعده رییس جمهور به مردم گنجگان محقق شد