مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 14:452021-10-04سياسي

شکست صدام در دفاع مقدس راهبردی بود


جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه ای جنوب غرب نزاجا گفت: شکست صدام و همپیمانانش در جنگ هشت ساله یک شکست راهبردی بود.

- ، امیر فرج الله رزم جویی ظهر دوشنبه در آیین گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد شهادت امیر خلبان شهید غلامرضا چاغروند در دهلران اظهار کرد: انقلاب اسلامی در سال 57 به رهبری امام راحل و پشتوانه مردم به پیروزی رسید.

وی افزود: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا در صدد بودند که انقلاب را از بین ببرند چون منافع آنها در خطر بود، با پیروزی انقلاب اسلامی دست آنها از این منابع کوتاه شد و در تلاش بودند که این انقلاب نو پا را از بین ببرند و مجدد دست به چپاول بزنند.

جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه ای جنوب غرب نزاجا اضافه کرد: دشمنان نظام صدام را تجهیز و پشتیبانی و جنگ تحمیلی را به راه انداختند و در 31 شهریور سال 59 یک تجاوز و جنایت ناجوانمردانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز کردند، اما با درایت و تیزبینی امام راحل و حضور مردم در صحنه های دفاع مقدس شکست متحمل شدند.

رزم جویی گفت: شهید چاغروند در مقابل دشمن شجاعانه از توهین به امام امت خودداری و سرش را تقدیم امام (ره) و انقلاب و ارزش ها و ولایت کرد.

وی ادامه داد: بدنه اصلی ارتش قبل از پیروزی انقلاب انقلابی بود، اگر بدنه ارتش انقلابی نبود معلوم نبود در بهمن 57 چه اتفاقی می افتاد، کسانی که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست صدام در دفاع مقدس راهبردی بود

شکست صدام در دفاع مقدس راهبردی بود