مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 14:252021-10-04سياسي

100 پرونده قضایی در خصوص موقوفات در حال رسیدگی است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: 100 پرونده قضایی در حال رسیدگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد حجت الاسلام حسن امیری امروز در نشست خبری با خبرنگاران گفت: از سال گذشته تاکنون 37 وقف در سامانه ثبت شده که امسال اوضاع وقف بهتر خواهد شد و در هفته وقت ثبت می شوند، همچنین یک هزار و 700 مهر تحصیلی از محل اجرای موقوفات میان نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل اوقاف چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه استان از لحاظ تعداد موقوفات و رقبات درجه 3 در سطح کشور را به خود اختصاص داده، گفت: 3 هزار و  700 رقبه در استان وجود دارد که 70 درصد از این رقبات سند دار شده و تاکنون 2 هزار و 641 رقبه دارای سند می باشند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته نذورات به خاطر شیوع ویروس حق موقوفه را نمی دهد امیری ادامه داد: 100 پرونده قضایی در محاکم قضایی در حال رسیدگی هستند که بدترین مستاجران ما دستگاه های دولتی از جمله شهرداری بروجن می باشد که دو الی سه سال درگیر بازپس گیری اجاره بهای 14 ساله هستیم که تاکنون پرداخت نشده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: شهرداری زمین موقوفه ای که نیاز وقف مسجد جامع را داشت به پارک تبدیل کرده یعنی خلاف نیت واقف عمل کرده و اجاره بهای این زمین را پرداخت نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 پرونده قضایی در خصوص موقوفات در حال رسیدگی است

100 پرونده قضایی در خصوص موقوفات در حال رسیدگی است