مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 13:552021-10-04سياسي

آمادگی بازگشایی مرزها با آذربایجان را داریم


ما آمادگی بازگشایی راه ها را داریم و بنابراین مقرر شد در نشستی با حضور نمایندگان روسیه و جمهوری آذربایجان بازگشایی راه ها مورد بررسی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از شفقنا، آرارات میرزویان روز دوشنبه در کنفرانس خبری مشترک با حسین امیر عبداللهیان اظهار کرد: مذاکرات و گفت وگوها و بررسی هایی که با آقای امیرعبداللهیان داشتیم، بسیار خوب بود.

در این مذاکرات تاکید کردیم که سابقه دوستی ما به قرن ها پیش باز می گردد و توافق کردیم این راهبرد ادامه داشته باشد.

او اضافه کرد: همچنین در جلسه امروز تحولات منطقه را مورد بررسی قرار دادیم و من مساله قره باغ و تهاجم آذربایجان را به آقای وزیر گفتم.

وزیر امور خارجه ارمنستان با بیان اینکه مزدورانی از سراسر جهان در این تهاجم حضور داشتند، اظهار کرد: با جمهوری آذربایجان توافق و تاکید کردیم اسیران جنگی سریع تر آزاد شوند اما این اتفاق نیفتاده است که این کار باید هرچه سریعتر انجام شود.

میرزویان خاطر نشان کرد: همچنین مقرر شد نشستی با حضور نمایندگان روسیه و جمهوری آذربایجان داشته باشیم و بازگشایی راه ها مورد بررسی قرار گیرد و ما این آمادگی را داریم که راه ها بازگشایی شود.

او تصریح کرد: تهاجم و دست اندازی جمهوری آذربایجان به ارمنستان جدیت ما را برای رسیدن به صلح و ثبات در منطقه به خطر می اندازد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی بازگشایی مرزها با آذربایجان را داریم

آمادگی بازگشایی مرزها با آذربایجان را داریم