مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 13:402021-10-04فرهنگي

واکنش خانواده مرحوم سیامک اطلسی به چند شایعه


فرزند زنده یاد سیامک اطلسی با اشاره به برخی اظهارنظرها درباره چگونگی ابتلای پدرش به کرونا که منجر به فوت او شد، از طرف خانواده اش تاکید می کند که واکسیناسیون به شرط ادامه دار بودن رعایت پروتکل های بهداشتی، - جی پلاس ، حدود 10 روز از درگذشت سیامک اطلسی بازیگر و دوبلور قدیمی می گذرد و از همان روز اعلام خبر درگذشت او سوال ها و کامنت هایی در خبرها و فضای مجازی مطرح بود و عده ای می پرسیدند، مگر واکسن نزده بود؟ چه واکسنی زده بود؟ ایرانی یا خارجی؟ و یا اینکه می گفتند این هم از واکسن! نزنیم بهتر است.

ایسنا نوشت؛ اما این گفته ها فقط محدود به فضای مجازی و خبری نبود و خانواده اطلسی هم که این روزها داغدار هستند بی شمار با این واکنش ها روبرو شده اند.

سحر اطلسی دراین باره می گوید: از روزی که پدرم فوت کردند و در خبرها اعلام شد که ایشان هر دو دوز واکسن خود را تزریق کرده بودند، شبهه هایی به وجود آمده که بسیار آزار دهنده است.

ما در این مدت نظرات مختلفی گرفته ایم که اصلا جالب نیستند ولی لازم است از طرف خودم و خانواده ام تاکید کنم که اگر اعلام کردیم پدرم دو دوز واکسن زدند به این معنا نیست که بخاطر واکسن از دنیا رفته اند.

او ادامه می دهد: در این چند روز مدام در فضای مجازی و از سوی اطرافیان با پرسش هایی مواجه شده ایم از جمله اینکه مرحوم سیامک اطلسی چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش خانواده مرحوم سیامک اطلسی به چند شایعه

واکنش خانواده مرحوم سیامک اطلسی به چند شایعه