مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 13:302021-10-04سياسي

«آگاهی بخشی به امت اسلام» بزرگترین رسالت علمای مسلمان است


دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه میان مسلمانان هستند که علما و روحانیون مسلمان باید با آگاهی بخشی به جامعه به ویژه جوانان، - مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه میان مسلمانان هستند که علما و روحانیون مسلمان باید با آگاهی بخشی به جامعه به ویژه جوانان، مانع این کار شوند.

به گزارش، حجت الاسلام احمد مروی پیش از ظهر دوشنبه در گردهمایی زائران و علمای اهل سنت که در مدرسه علمیه میرزا جعفر حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری رحلت پیامبر اکرم (ص) شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، با بیان این که اهل بیت (ع) بهترین پناهگاه برای بشریت و محور وحدت امت اسلام هستند، اظهار کرد: مسلمانان با تأسی به سیره و سخن اهل بیت (ع) می توانند ید واحده باشند.

وی، محبت به اهل بیت (ع) را سفارش و سخن خداوند دانست و ادامه داد: عشق و ارادت نسبت به خاندان پیامبر (ص) نقطه مشترک تمام فرق و مذاهب اسلامی است.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان این که استقبال باشکوه مردم نیشابور از حضرت رضا (ع) که بخشی از آنان اهل سنت بودند، ریشه تاریخی محبت فرق مختلف اسلامی نسبت به اهل بیت (ع) را نشان می دهد، خاطرنشان کرد: دشمنان پلید همواره به دنبال ایجاد تفرقه میان مسلمانان هستند که آگاهی بخشی به جامعه به ویژه جوانان، رسالت بزرگ علما و روحانیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آگاهی بخشی به امت اسلام» بزرگترین رسالت علمای مسلمان است

«آگاهی بخشی به امت اسلام» بزرگترین رسالت علمای مسلمان است