مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 13:152021-10-04سياسي

اجرای طرح واکسیناسیون 100هزار نفری با مشارکت اسنپ دکتر


با مشارکت اسنپ دکتر، طرح واکسیناسیون 100هزار نفری در فرهنگسرای بهمن شروع شد -  گروه اجتماعی: اسنپ دکتر با هدف سرعت بخشیدن به واکسیناسیون سراسری کرونا، با تامین تیم پزشکی و تجهیزات لازم، فرهنگسرای بهمن را به عنوان مرکز واکسن انجام شود و با این اقدام در سرعت بخشیدن به واکسیناسیون سراسری سهیم باشیم و بتوانیم نقش موثری در این زمینه ایفا کنیم.

محمد خلج، مدیر عامل اسنپ ، با اشاره به احتمال نیاز جامعه به تزریق دوزهای بیشتر و تداوم واکسیناسیون گفت: به نظر می رسد که برای پایان دادن به همه گیری کرونا نیاز به واکسیناسیون در دوزهای بیشتری باشد.

در نتیجه ما باید در سطح کشور آمادگی بیشتری پیدا کنیم و ایجاد این مراکز و این تجربه ها در آینده می تواند کمک کننده باشد و از تکرار مشکلاتی که در آغاز کرونا داشتیم جلوگیری کند.

مدیرعامل اسنپ همچنین با اشاره به  نقشی که کسب و کارهای آنلاین خصوصا گروه اسنپ می تواند در کنترل بحران ها و مسائلی چون کرونا داشته باشد گفت: با توجه به اینکه در دوران همه گیری کرونا و قرنطینه مردم امکان دریافت خرید و دریافت خدمات حضوری را نداشتند، این شرکت های اینترنتی بودند که کمک کردند تا بدنه ی سنتی کسب و کارها دوام داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح واکسیناسیون 100هزار نفری با مشارکت اسنپ دکتر

اجرای طرح واکسیناسیون 100هزار نفری با مشارکت اسنپ دکتر