مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 13:052021-10-04بين الملل

واکنش اردن به افشاگری اسناد پاندورا


دیوان پادشاهی تمامی گزارش هایی که حقیقت را تحریف کرده و حاوی اطلاعات غلط و گمراه کننده است را محکوم می کند و حق اتخاذ اقدامات قانونی لازم را برای خود محفوظ می دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از سایت اسکای نیوز عربی، دفتر پادشاهی اردن در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای اخیر مطبوعات در خصوص تعداد املاک عبدالله دوم، پادشاه این کشور در خارج گفت، این گزارش ها حاوی اطلاعات نادرست، تغییر واقعیت و نیز اغراق آمیز است.

دفتر پادشاهی اردن با صدور بیانیه ای اعلام کرد، پادشاه اردن، تعدادی آپارتمان و خانه در آمریکا و انگلیس دارد و این موضوع جدید یا محرمانه ای نیست.

برخی از این آپارتمان ها در جریان سفر های رسمی استفاده می شود و در آن ها نشست های رسمی برگزار می شود و همچنین اعضای خانواده اش در سفر های شخصی و خصوصی خود از آن ها استفاده می کنند.

جزییات مربوط به این دارایی ها هنگام مقدمه چینی برای دیدار های رسمی یا خصوصی و هماهنگی امنیتی در مورد آن ها در اختیار طرف های ذی ربط قرار می گیرد.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است، اعلام نکردن اموال خصوصی پادشاه اردن به خاطر خصوصی بودن آن است نه به خاطر محرمانه بودن یا مخفی کردن آن طبق آنچه در این گزارش ها ادعا شده است و اتخاذ اقدامات لازم برای حفظ حریم خصوصی در موقعیت پادشاهی، امری ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش اردن به افشاگری اسناد پاندورا

واکنش اردن به افشاگری اسناد پاندورا