مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 12:502021-10-04سياسي

بیش از 11 هزار نفر در مراکز سیار واکسینه شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی نصیری در حاشیه بازدید از گرمخانه خاوران گفت: در دوره جدید مدیریت شهری، شهرداری به شکل راهبردی با موضوع مدیریت کرونا برخورد کرد و یکی از برنامه های مهمی که در رأس اهداف خود قرار داد برنامه هایی تحت عنوان حمایت و خدمات اجتماعی است.

- سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: با همکاری مراکز سیار، از اول مهر ماه تا یکشنبه 11 مهرماه، 11 هزار و 190 دوز واکسن تزریق شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، علی نصیری در حاشیه بازدید از گرمخانه خاوران گفت: در دوره جدید مدیریت شهری، شهرداری به شکل راهبردی با موضوع مدیریت کرونا برخورد کرد و یکی از برنامه های مهمی که در رأس اهداف خود قرار داد برنامه هایی تحت عنوان حمایت و خدمات اجتماعی است.

سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه یکی از گروه هایی که در جامعه کمتر مورد توجه قرار می گیرند، گروه های آسیب پذیر هستند، عنوان کرد: در گروه های آسیب پذیر، افرادی هستند که هویت ندارند و بسیاری از آنها اتباع بیگانه غیر مجاز هستند، در نتیجه در آمارها به حساب نمی آیند، ولی در حقیقت حضور دارند و می توانند در زنجیره انتقال بیماری کرونا نقش داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 11 هزار نفر در مراکز سیار واکسینه شدند

بیش از 11 هزار نفر در مراکز سیار واکسینه شدند