مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 12:452021-10-04اقتصادي

منطقه آستراخان قطب راهبردی در حوزه حمل ونقل و تامین کالاهای اساسی ایران


سفیر ایران در روسیه با تاکید بر ضرورت پتانسیل های بازرگانی و تجاری آستراخان برای تجار ایرانی جهت دست یابی به بازار روسیه گفت: اهمیت و جایگاه اقتصادی منطقه آستراخان برای کشورحائز اهمیت است و به عنوان قطب راهبردی در حوزه حمل و نقل و تامین کالاهای اساسی ایران قلمداد می شود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، کاظم جلالی در سفر اخیر خود به استان آستراخان روسیه و حضور در سرکنسولگری ایران در آستراخان که با حضور سرکنسول و جمعی از تجار ایرانی مقیم در این استان برگزار شد از طریق کنفرانس تصویر با هادی تیزهوش تابان رییس اتاق بازرگانی گیلان مشکلات مربوط به فعالان اقتصادی را پیگیری کرد.

  سفیر ایران در روسیه در این ویدئو کنفرانس با تاکید بر ضرورت پتانسیل های بازرگانی و تجاری آستراخان برای تجار ایرانی جهت دست یابی به بازار روسیه اظهار کرد: اهمیت و جایگاه اقتصادی منطقه آستراخان برای جمهوری اسلامی حائز اهمیت است و به عنوان قطب راهبردی در حوزه حمل و نقل و تامین کالاهای اساسی جمهوری اسلامی ایران قلمداد می شود، لذا شرایط جدید برای تسهیل تجارت وبازرگانی در آستراخان ایجاد خواهد شد.

  به گفته این دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران، این منطقه با داشتن پایانه های مهم دریایی در روسیه در دریای خزر یکی از مهمترین نقاط مواصلات رودخانه ای برای تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه آستراخان قطب راهبردی در حوزه حمل ونقل و تامین کالاهای اساسی ایران

منطقه آستراخان قطب راهبردی در حوزه حمل ونقل و تامین کالاهای اساسی ایران