مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 12:252021-10-04فرهنگي

اهداء خون عوامل ساخت سریال «سنجرخان» در سنندج


عوامل ساخت سریال «سنجرخان» در سنندج در حرکتی انسان دوستانه با مراجعه به مرکز انتقال خون این شهر اقدام به اهدا خون در این شرایط کمبود خون کردند.

- ، عبدالله مولودی از عوامل تولید و از بازیگران سریال تاریخی سنجرخان روز دوشنبه در جریان اهدای خون عوامل این سریال اظهار کرد: همزمان با سالروز رحلت رسول اکرم (ص)، عوامل ساخت سریال تاریخی سنجرخان امروز در حرکتی انسان دوستانه با مراجعه به مرکز انتقال خون شهرستان سنندج اقدام به اهدا خون در این شرایط کمبود خون کردند.

مولودی اظهار کرد: با توجه به کاهش شدید ذخایر خونی در کردستان، بسیاری از بیماران به شدت نیازمند خود هستند و عوامل سریال تاریخی سنجرخان برای فرهنگ سازی و دعوت مردم به این امر خداپسندانه در سازمان انتقال خون حاضر شدند.

وی افزود: از همه کسانی که شرایط اهدا خون دارند دعوت می کنیم که در این اقدام خیرخواهانه شرکت کنند.

کار تولید و فیلمبرداری این سریال در اردیبهشت ماه سال گذشته به کارگردانی محمد حسین لطیفی و تهیه کنندگی حسین جلالی در کردستان کلید خورد و به زودی از شبکه یک تلویزیون ایران پخش خواهد شد.

در این سریال تاریخی که به گوشه ای از مبارزات ضداستکباری مردم ایران به ویژه استان کردستان پرداخته شده است، بازیگران مطرح کشوری و استانی ایفای نقش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداء خون عوامل ساخت سریال «سنجرخان» در سنندج

اهداء خون عوامل ساخت سریال «سنجرخان» در سنندج