مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 12:252021-10-04اقتصادي

لابی اوقاف در تعیین محدوده شهری طرح جامع اراک کذب است


الحاق زمین های وقفی به محدوه شهری در طرح جامع اراک بر اساس کارشناسی های متعدد انجام شده و لابی در این مورد صورت نگرفته است.

- حجت الاسلام عبدالله واحدی، با بیان اینکه وظیفه اوقاف این است که شاخص بهره وری موقوفه را افزایش دهد، اظهار کرد: این افزایش شاخص بهره وری در اوقاف به عنوان یک راهبرد اصلی دنبال می شود طبیعی است که زمینی که در دست اوقاف بوده و استفاده کاربری نداشته است بخواهیم برای طرح اقدام ملی مسکن قرار دهیم.

وی ادامه داد: اگر زمینی وقفی جایی مانده و نمی توان در آن کشاورزی کرد وظیفه اوقاف است که تغییر کاربری مناسب انجام دهد که درآمد آن برای موقوف علیه هزینه شود.

اینکه عنوان می شود زمینی روی دست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مانده بوده به دلیل اینکه این زمین هیچ کاربری مناسبی نداشته است و این زمین ها وقفی به اداره کل راه و شهرسازی قالب شده، ادعای کذبی است.

زمین وقفی را به اداره کل راه و شهرسازی برای طرح اقدام ملی مسکن قالب نکرده ایم مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی تاکید کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی هیچ لابی برای الحاق زمین های وقفی به محدوده شهری در طرح جامع کلانشهر اراک انجام نداده است و طی بررسی های کارشناسی و متعددی که در زمین های وقفی صورت گرفت، بنا شد این زمین ها به محدوده شهری طرح جامع ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لابی اوقاف در تعیین محدوده شهری طرح جامع اراک کذب است

لابی اوقاف در تعیین محدوده شهری طرح جامع اراک کذب است