مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 12:052021-10-04سياسي

شهرداری قم در تأمین و ترمیم آسفالت مدارس مشارکت می کند


اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم، تفاهم نامه شهرداری قم و اداره کل نوسازی مدارس استان را برای ترمیم و نوسازی آسفالت مدارس تصویب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در نشست رسمی و علنی امروز شورای اسلامی شهر که با نبود سه نفر از اعضای این شورا یعنی مرتضی استقامت، حسن مالکی نژاد و محسن محرری دنبال شد، لایحه دریافت مجوز انعقاد تفاهم نامه بین شهرداری قم و اداره کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان با هدف تأمین و ترمیم آسفالت برخی از مدارس قم، به تأیید اعضای شورای شهر رسید.

بر این اساس، قیر مورد نیاز آسفالت مدارس از سوی اداره کل نوسازی مدارس به کارخانه آسفالت قم تحویل داده می شود تا پس از تهیه آسفالت لازم و شناسایی مدارس هدف، آسفالت و همچنین نوسازی روکش آسفالت برای مدارس انجام شود.

همچنین در حاشیه بررسی این لایحه از همکاری و تعامل شهرداری قم برای نوسازی و تجهیز بیش از 145 مدرسه شهر در طول سال های اخیر خبرداده شد.

ضرورت تأمین و تکمیل تجهیزات سازمان آتش نشانی قم دیگر موضوع مطرح شده در این نشست بود که رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر در این باره بیان کرد: خرید نردبان 50 متری و سایر خودروهای امداد و نجات از نیازهای ضروری سازمان آتش نشانی قم است که این تجهیزات نسبت به سال گذشته شاهد حداقل هشت برابر افزایش قیمت بوده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری قم در تأمین و ترمیم آسفالت مدارس مشارکت می کند

شهرداری قم در تأمین و ترمیم آسفالت مدارس مشارکت می کند