مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 12:052021-10-04سياسي

سازوکارهای تبیین فعالیت های کسب و کارهای دیجیتالی و اینترنتی در دولت اتخاذ شود


عضو کمیسیون صنایع مجلس به دولت سیزدهم و وزیر جدید ارتباطات توصیه کرد که سازوکارهای لازم را برای تبیین فعالیت های کسب و کارهای دیجیتالی و اینترنتی در نظر گرفته و از آنها حمایت و پشتیبانی جدی تری صورت گیرد.

- علی اکبر کریمی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به توسعه فعالیت های کسب و کار دیجیتال و اینترنتی در دو سال اخیر اظهار داشت: استفاده مردم از خدمات ارائه شده توسط فعالین کسب و کارهای اینترنتی و دیجیتالی ارزان تر از امورات دیگر است ضمن اینکه می تواند در کاهش ترددهای شهری هم تأثیر بسیار بالایی داشته باشد ضمن اینکه امنیت استفاده از تکنولوژی های این حوزه هم بسیار بالاست.

وی اضافه کرد: کسب و کارهای دیجیتالی در کاهش تعداد بیکاران کشور تأثیر بسیار بالایی دارد و خدمات ارائه شده به مردم را ارزان تر می کند ضمن اینکه در صرفه جویی زمان هم تأثیر بسیار بالایی دارد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: وزارت ارتباطات با توجه به وظایفی که بر عهده دارد بایستی زیرساخت کسب و کارهای دیجیتالی و اینترنتی را در سطح کشور ارتقا دهد.

هر چند که در دو سال اخیر کارهای خوبی در این زمینه صورت گرفته اما همچنان برخی کمبودها را شاهد هستیم که لازمه آن حمایت و پشتیبانی بخش های مختلف کشور از فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازوکارهای تبیین فعالیت های کسب و کارهای دیجیتالی و اینترنتی در دولت اتخاذ شود

سازوکارهای تبیین فعالیت های کسب و کارهای دیجیتالی و اینترنتی در دولت اتخاذ شود