مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 11:452021-10-04سياسي

موقوفه ای برای درمان زوج های نابارور در قائمشهر ثبت شد


رییس اداره اوقاف شهرستان قائمشهر و سیمرغ، از درآمد 35 میلیارد ریالی حاصل از موقوفات خبر داد و گفت:موقوفه ای برای درمان زوج های نابارور در منطقه ثبت شده است.

- ، حجت الاسلام علی فتحی بعدازظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران بیان کرد: 852 موقوفه در شهرستان قائمشهر موجود است که 211 موقوفه منفعتی و دارای درآمد است.

وی افزود: همچنین 288 موقوفه مربوط به مساجد، 302 موقوفه مربوط به حسینیه و تکایا، 3 موقوفه مربوط به فاطمیه و زینبیه و 18 موقوفه دارالقرآن، دو موقوفه مدرسه و سه موقوفه به حوزه علمیه اختصاص دارد.

وی عنوان کرد: قائم شهر 10 هزار و 17 رقبه دارای منفعت دارد.

فتاحی در خصوص چگونگی هزینه موقوفات قائم شهر، عنوان کرد: 944 میلیون تومان برای اجرای طرح تهیه دارو و درمان بیماران و کمک به نیازمندان، پنجاه میلیون تومان برای آزادی زندانیان، و بیش از 400 میلیون برای تهیه و توزیع سبد کالا هزینه شد و علاوه بر آن چهار مورد جهیزیه به دختران نوعروس کم بضاعت داده شد.

فتاحی اضافه و کرد؛ 59 میلیون تومان برای ترخیص بیماران نیازمند و 650 میلیون تومان برای مراسم عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در شهرستان هزینه شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه قائم شهر با بیان اینکه در سال جاری سه وقت جدید داشتیم که به ثبت رسیده است، گفت: بزرگترین موقوفه امسال مربوط به یک ملک مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موقوفه ای برای درمان زوج های نابارور در قائمشهر ثبت شد

موقوفه ای برای درمان زوج های نابارور در قائمشهر ثبت شد