مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 11:402021-10-04اجتماعي

بودجه 50 میلیاردی شهرداری گنبدکاووس برای احداث پارک و پیاده روسازی


در سال 1400 مبلغ 50 میلیارد ریال برای احداث سه پارک استاندارد و اجرای مبلمان و پیاده روسازی خیابان اصلی شهر در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس سیدعلی اصغر موسوی ظهر امروز در جلسه کمیته مناسب سازی و مبلمان شهری اظهار کرد: در پروژه های گذشته پیاده روسازی مشارکت مردم بسیار خوب بوده و توانستیم از طریق این مشارکت بخش هایی از خیابان های پرتردد و مرکزی شهر مانند امام خمینی شمالی و جنوبی و طالقانی شرقی را مناسب سازی کنیم.

وی تصریح کرد: تا 6 ماهه اول سال 1401  پروژه های پیاده روسازی و مبلمان شهری در خیابان طالقانی شرقی از محل آموزش و پرورش تا بلوار دانشجو و نیز احداث سه پارک با استاندارد روز انجام می شود.

سرپرست شهرداری گنبدکاووس خاطرنشان کرد: برای پیاده روسازی حدود 2 میلیارد تومان و برای احداث پارک حدود 3 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که در مجموع اعتبار حدود 5 میلیارد تومان برای این پروژه ها اعتبارسنجی شده است.

وی در خصوص احداث پارک توسط شرکت صباح در شهر گنبدکاووس بیان کرد: این شرکت هیچگونه قراردادی با شهرداری نداشته و در حال رایزنی هستیم تا جلسه با حضور فرماندار، نماینده شرکت صباح و شهرداری برگزار و عدم احداث پارک و انجام تعهدات برررسی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه 50 میلیاردی شهرداری گنبدکاووس برای احداث پارک و پیاده روسازی

بودجه 50 میلیاردی شهرداری گنبدکاووس برای احداث پارک و پیاده روسازی