مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 11:302021-10-04سياسي

ساداتی نژاد: دشمن از طریق امنیت غذایی کشور را تهدید می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، وزیر جهاد کشاورزی در نشست مشترک با رییس بنیاد مستضعفان، تحریم ورود مرغ اجداد به ایران را بارزترین اقدام دشمن در حوزه امنیت غذایی عنوان کرد و افزود: - وزیر جهاد کشاورزی گفت: دشمن از طریق امنیت غذایی کشور را تهدید می کند و باید با هوشمندی، حوزه امنیت غذایی را مدیریت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، وزیر جهاد کشاورزی در نشست مشترک با رییس بنیاد مستضعفان، تحریم ورود مرغ اجداد به ایران را بارزترین اقدام دشمن در حوزه امنیت غذایی عنوان کرد و افزود: باید با هوشمندی، حوزه امنیت غذایی را مدیریت کنیم.

سید جواد ساداتی نژاد با اشاره به لزوم حضور پر رنگ نهاد های انقلابی در حوزه کشاورزی و دامپروری گفت: ایجاد قرارگاه های امنیت غذایی با همکاری نهاد های انقلابی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: بنیاد مستضعفان با هلدینگ های بزرگ کشاورزی و اقتصادی خود، می تواند در توسعه کشاورزی قراردادی و یاری رسانی به کشاورزان و دامداران مناطق محروم، کمک بسزایی کند.

ساداتی نژاد همچنین گفت: وزارت جهادکشاورزی و بنیاد مستضعفان در حوزه فرهنگ سازی مصرف محصولات کشاورزی با یکدیگر همکاری خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساداتی نژاد: دشمن از طریق امنیت غذایی کشور را تهدید می کند

ساداتی نژاد: دشمن از طریق امنیت غذایی کشور را تهدید می کند