مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 11:252021-10-04سياسي

فضای شهرهای مازندران را مهدوی کنیم/ اجرای طرح همدلی مهدوی


مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) در مازندران باتاکید بر ترویج فرهنگ مهدویت، گفت: حال و هوای فضای شهرهای استان را مهدوی کنیم.

- ، حجت الاسلام محمدرضا نصوری بعدازظهر دوشنبه در شورای سیاستگذاری مهدویت در مازندران برنامه جشنواره عید تا عید همزمان از 9 ربیع تا نیمه شعبان را از جمله برنامه ها بیان کرد و گفت: این جشنواره در 10 استان از جمله مازندران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جشنواره تا بهمن ماه ادامه دارد، خواستار همکاری مسئولان و متولیان امر در این زمینه شد و گفت: برنامه های خوبی در فضای مجازی شامل عاشورا و انتظار، نشست های مجازی در دانشگاه ها، برپایی دوره ویژه روحانیون، طرح مواسات و همدلی مهدوی تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به درپیش بودن 9 ربیع الاول و سالروز آغاز امامت حضرت منجی عالم بشریت (عج) گفت: هنر ما باید این باشد با برنامه های فاخر با برخی بدعت ها نظیر عید الزهرا مبارزه کنیم و با پررنگ کردن مسائل فرهنگی، مباحث انحرافی را کمرنگ کنیم.

حجت الاسلام نصوری یادآور شد: اقدامات حضرت امام حسن عسگری (ع) برای ورود به دوران غیب و حفظ وجود حضرت ولی عصر برجسته بوده و باید شبهات موجود در این زمینه را رفع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای شهرهای مازندران را مهدوی کنیم/ اجرای طرح همدلی مهدوی

فضای شهرهای مازندران را مهدوی کنیم/ اجرای طرح همدلی مهدوی