مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 11:252021-10-04اقتصادي

احداث 21 هزار واحد مسکن ملی در صدرا


این شرکت بنا به تکالیف و وظایف محوله برنامه طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن، عهده دار تأمین 21 هزار واحد مسکونی در این شهر شده است.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت عمران شهر صدرا گفت: این شرکت بنا به تکالیف و وظایف محوله برنامه طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن، عهده دار تأمین 21 هزار واحد مسکونی در این شهر شده است.

خلیل حاجی پور دوشنبه 12 مهرماه در جمع خبرنگاران به فرآیند تأمین زمین و ساخت پروژه های اقدام ملی اشاره و اضافه کرد: مدیریت ساخت 11 هزار واحد مسکونی براساس روش مستقیم (سه جانبه) پیش بینی شده که تاکنون قرارداد ساخت سه هزار و 150 واحد مسکونی در قالب احداث 4 پروژه منعقد و تجهیز کارگاه و عملیات اجرایی در آن ها آغاز شده و اراضی مدنظر برای احداث 7 هزار و 850 واحد باقیمانده برنامه ساخت به روش مستقیم در حال آماده سازی است.

او با بیان اینکه ساخت دو هزار و 205 واحد مسکونی با روش مشارکت در ساخت و در قالب 10 پروژه برنامه ریزی شده است، افزود: در همین راستا، قراداد احداث یک هزار و 307 واحد (8 پروژه) با سازندگان واجد شرایط منعقد شده و برای دو پروژه باقیمانده با ظرفیت ساخت 898 واحد مسکونی، فرآیند انتخاب شریک براساس دستورالعمل های ابلاغی شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید در حال پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 21 هزار واحد مسکن ملی در صدرا

احداث 21 هزار واحد مسکن ملی در صدرا