مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-04اقتصادي

تشدید نظارت بر اماکن اقامتی مشهد در دهه آخر صفر


کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از تشدید نظارت بر اماکن اقامتی مشهد مقدس در دهه آخر صفر خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از تشدید نظارت بر اماکن اقامتی مشهد مقدس در دهه آخر صفر خبر داد.

بخش علی بیاتی قله زو اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی ماه صفر و نیاز به کنترل و نظارت بیشتر بر مراکز اقامتی در مشهد، با برنامه ریزی کمیته نظارت و تنظیم بازار ستاد خدمات سفر استان ویژه دهه آخر صفر 2 تیم بازرسی ویژه از مراکز اقامتی پنج تا 17مهر ماه نسبت به کنترل و بازرسی مراکز اقامتی اقدام می کند.

وی افزود: از ابتدای این طرح تاکنون 72 واحد اقامتی شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر و خانه مسافر توسط بازرسان این سازمان به صورت مشترک با نمایندگان اتحادیه های ذی ربط مورد بازرسی قرار گرفته است.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان صمت استان خراسان رضوی، بیاتی قله زو گفت: پس از انجام این بازرسی ها برای 12 واحد اقامتی متخلف به علت عدم صدور صورتحساب و نصب نرخ نامه، گرانفروشی، گزارش بازرسی به ارزش ریالی بیش از 100 میلیون ریال تشکیل شده و به اداره کل تعزیرات حکومتی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر اماکن اقامتی مشهد در دهه آخر صفر

تشدید نظارت بر اماکن اقامتی مشهد در دهه آخر صفر