مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-04ورزشي

سرخپوشان قم برای حضور در لیگ آزادگان استارت زد


تیم فوتبال سرخپوشان قم رسما برای حضور موفق و پرقدرت در فصل 1401 – 1400 مسابقات فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان استارت زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، فصل جدید رقابت های باشگاهی فوتبال ایران از اواخر مهر ماه با لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس آغاز می شود اما مسابقات لیگ آزادگان شامل دسته های اول، دوم و سوم از آبان ماه کلید می خورد، لیگی که در آن تیم سرخپوشان قم نیز حضور دارد.

تیم فوتبال سرخپوشان مدافع عنوان قهرمانی فصل 1400 – 1399 لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان قم است که با این عنوان نماینده قم در لیگ دسته سوم باشگاه های ایران خواهد بود، لیگی که رسما از روز 23 آبان ماه آغاز می شود و سرخپوشان با کادری مجرّب این روزها در فکر حضور موفق در آن است.

سرخپوشان در فصل قبل رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان قم که با حضور 9 تیم برگزار شد بالاتر از دیگر رقبا با اقتدار به مقام قهرمانی دست یافت و اکنون در مرحله جذب بازیکن برای شرکت در فصل جدید مسابقات لیگ دسته سوم جام آزادگان است تا بخت خود را برای صعود به دسته بالاتر بیازماید.

مدیرعامل باشگاه سرخپوشان قم در گفت و گو با خبرنگار فارس راجع به این تیم، اظهار کرد: استارت تیم سرخپوشان قم برای حضور موفق در فصل جدید لیگ دسته سوم باشگاه های کشور با جذب بازیکنان رده سنی امید به منظور قرار گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرخپوشان قم برای حضور در لیگ آزادگان استارت زد

سرخپوشان قم برای حضور در لیگ آزادگان استارت زد